tiistai 4. joulukuuta 2018

Luukku 4!

Pikkujoulut!

Pikkujoulukausi on alkanut ja itsekin kävin tänään juhlimassa ensimmäiset omat. Ihmettelette varmaan päivää, tiistai, kyllä. Meillä oli Marttaseuran pikkujoulut! Kyllä, olen liittynyt Marttoihin, viimein, monen vuoden haaveilun jälkeen. Olin porukan nuorin, taidan olla koko meidän kerhon nuorin. Mutta ei se menoa haitannut. Nämä oli liki alkottomat bileet, muutama nautti lasillisen punaviiniä, mutta kotikaljalla ja vedellä mentiin, Itsekään en voinut mitään ottaa, koska minulla velvollisuuksia kotona odottamassa.

Käytiin Hotelli Santalahdessa syömässä, meille oli varattu jouluruoka ja KYLLÄ! SE OLI TODELLA HYVÄÄ! Vahva suositus. 
Livemusiikista saatiin myös nauttia ja Joulupukkikin kävi! Arvottiin paketit ja miä sain 3 levyä Fazerin makusuklaata, mitään niistä en ole mielestäni maistanut. Yhden lahjoitin lapsenvahdille.

Oli ihan mukava ilta ja vatsan sai täyteen. Hieman alakuloa aiheuttaa tuo tylsä keli tuolla! Lumeton pimeyskään ei tunnun niin masentavalta kuin tuo pimeä loska*****..

Tämä on nyt vähän tämmönen tylsähkö ja kuvaton postaus, olen niiiiin väsyny, että aivot ei tuota enää mitään fiksua ja järkevää. Pakko mennä nukkumaan.

Kurkatkaahan minun Facebook  PYGMINKOUKUSSA , siellä on nyt julkaistuna myyjäisistä ylijääneet tuotteet kuvien ja hintojen kanssa. Ottakaa yhteyttä, jos tuntuu että jotain tarvitset. 😊

Ps. Mulla oli pikkiksissä päässä mun oma tekemä tonttuhattuni, sai tosi paljon kehuja kaikilta. Tommonen kyllä lämmittää mieltä. ❤️

Pps. Parin viikon päästä toiset pikkikset, VÄHÄN vauhdikkaammat! En malttais odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti