maanantai 3. joulukuuta 2018

Luukku 3!

MYYJÄISET!

Joulumyyjäiset. Onneksi en antanu viime vuoden myyjäispettymyksen ottaa valtaa, vaan päätin yrittää uudelleen. Tänä syksynä/talvena on vietetty _monta_ vähäunista yötä pakerrellen myyjäistuotteita. Pöytävarauksesta markkinapäivään, mulla oli 2,5kk aikaa valmistaa tuotteet. Pohdin, että mitähän tahdon sinne tehdä ja sitte aloin niitä visioita toteuttaa. Sain kaiken suunnittelemani valmiiksi ja useamman päivän etuajassa. Niin etuajassa, että vähä ylimäärästäki piti keksiä kun kädet ja mieli kaipas tekemistä. Nukkuaki ois toki voinu. IHMETTELEN, että MITEN hiivatissa miä oon onnistunu tossa kaikessa, yksin. Pyykkietikoiden etiketit jouduin ulkoistamaan, siihen ei enää omat rahkeet riittäny.
Käytän itsestäni nimitystä arki-yh, kun minun 3-vuotias lapseni asuu viikot minun luona ja viikonloppuisin on isänsä luona. Olen touhunnu, tehny ja menny lapseni kanssa tuon 2,5kk aikana todella paljon ja SILTI oon saanu myyjäistuotteet tehtyä. Olen vähän äimistynyt ja voin taputtaa itseäni olalle.

Marraskuun lopulla oli paikalliset JOULUMARKKINAT, joissa minulla oli myyntipaikka kaverini kanssa. 
Myyntipöytäni joulumarkkinoilta marraskuun lopulla. Pöydässä myös kaverini yrityksen jalkahoitotuotteita*.

Markkinoilta jäi reilusti tuotteita myymättä ja tiedossa oli pari mahdollista paikkaa, missä voisin käydä myyjäisissä vielä kokeilemassa, jos saisin loppuja tuotteita myytyä. Valitsin erään paikallisen koulun myyjäiset, ne oli tänäpäivänä. Myyjäiset kesti vain 1,5h, mutta oli sitäkin antoisammat, aivan ihanaa porukkaa kävi pöydän ympärillä kattelemassa ja ostelemassa! 💚
Tämän päiväinen myyntipöytäni. 

Nyt aion keskittyä tekemään tilatut tilaukset ja myymään loppuja tuotteita netin välityksellä. Jos tuntuu,että tahtoisit jotain noista tuotteista itsellesi, ota yhteyttä Facebookissa PYGMINKOUKUSSA tai minun henkilökohtaiseen Facebookkiin. Kaikkia kuvissa näkyviä tuotteita ei enää ole, laitan sivuilleni päivitetyt kuvat, heti kun menoiltani ehdin. Hyviä joulumuistamisia kavereille, sukulaisille, työkavereille ym. 😊


* Kaverini jalkahoitoyritys ARMAAT VARPAAT tmi , kurkatkaa ihmeessä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti