tiistai 11. joulukuuta 2018

Luukku 11!

Tämä päivä on menny aika pitkälti tilauksia tehdessä, ihan loppusuoralla.
Yksi tilaus peruuntuikin, olinhan saanu puolet jo valmiiksi. 👌
Sain tilauksen myyjäisissä, lupasin tuotteet viimeistään jouluviikolle ja hinta sovittiin. En ottanut tilaajan nimeä ylös (tiedän, tyhmä minä) vaan sanoin hänelle, että laittaa minulle minun sivuilla viestiä ja näin ollen vahvistaa tilauksen ja minulla hänen yhteystiedot valmiina, kun tuotteet valmiit. Viikko meni, kunnes tänää etsin hänen yhteystiedot ja varmistin, että hän ne tilasi. No, päädyttiin lopputulemaan, että hän ei tuotteita tarvitsekaan. Onneksi saan nuo maailmalle lojumasta ni ei sen puolesta harmita.

Toivoisin kuitenkin, että ihmiset oppisivat ilmoittamaan jos haluavatkin perua tilauksen, materiaalit ei kuitenkaan ole ilmaisia.

Mun alkava stressi nyt vähän väheni, kun tuo yks tilaus tippui pois, vaikka ei se enää olis kamalasti työllistäny.

Joulukuusikin laitettii tänää! 😍





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti